ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1 урок  10.00 - 10.30
2 урок 10.40 - 11.10
3 урок  11.20 - 11.50
4 урок 12.00 - 12.30
5 урок  12.40 - 13.10
7 - В

Понедельник 
1.   Історія
2.   Іспанська мова
3.   Українська мова


ВТОРНИК 
1.   Математика
2.   —
3.   Англійська мова


СРЕДА
1.    —
2.   Фізика
3.   Українська мова


ЧЕТВЕРГ
1.  Інформатика
2.   Біологія
3.   Математика


ПЯТНИЦА 

1.   Зар.літ.
2.   Хімія
3.  Англійська мова

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

19.05.2020
Підсумкове тестування за темою "Футбол" для 7 кл. Важливо! - вказуйте призвіще та клас, ви маєте тільки 1 спробу та 35хв.


Повідомте учням

Код доступу 3426801
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Укр мова

18.05.2020 - 22.05.2020


   РМ №20-21. Складання анотацій на книжку з використанням прислівників
1. Опрацюйте ст. 89-91 у підручнику
2. Виконайте вправу 172
__________________________________________



УКР.ЛІТ.

Володимир Малик
Володимир Кирилович Малик (справжнє прізвище — Сиченко)
народився 21 лютого 1921 року в с. Новосілки Макарівського району на Київщині в селянській родині. Філологічну освіту здобув у Київському університеті (1950). Потім тривалий час викладав у школі українську мову і літературу. Першу його книжку — віршовану історичну казку «Журавлі-журавлики» (1957) — із задоволенням прочитали діти й дорослі. Згодом побачили світ історичні поеми й легенди молодого автора — «Чарівний перстень», «Месник із лісу», «Червона
троянда», «Микита Кожум’яка», «Воєвода Дмитро». Успішно працював письменник і в галузі прози. Юних читачів полонили цікаві, гостросюжетні повісті «Чорний екватор», «Новачок», «Дві перемоги»,
«Слід веде до моря», «Двоє над прірвою». Письменник став широко
популярним серед своїх читачів — дітей та юнацтва.
Творчим досягненням Володимира Малика, безперечно, є його
історичні романи «Посол Урус-шайтана» (1968), «Фірман султана»  (1969), «Чорний вершник» (1976), «Шовковий шнурок» (1977), що
склали тетралогію «Таємний посол», а також романи «Князь Кий» (1982) та «Черлені щити» (1985). Вони стали набутком нашої літератури, а їх автор зайняв одне з почесних місць серед кращих сучасних романістів історичного жанру. За твори історико-патріотичної тематики, зокрема романи «Посол Урус-шайтана», «Шовковий шнурок» та «Князь Кий», 
В. Малик удостоєний літературної премії імені Лесі Українки 1983 року.
Задум тетралогії «Таємний посол» виник у Володимира Малика під впливом відомої картини великого російського художника І. Ю. Рєпіна «Запорожці пишуть листа турецькому султанові».

Картинки по запросу в малик таємний фото
Спочатку з’явилася думка: яких мужніх, відчайдушних людей увічнив геніальний митець
на полотні!.. А ще подумалось: художник своїми засобами вихопив із життя цих захисників своєї землі лише одну мить, а в романі ж можна широко показати, як вони жили, сіяли й збирали хліб, займалися ремеслами й промислами, кохали, виховували дітей, воювали зі ми споконвічними ворогами — кримськими та турецькими феодалами, які майже щороку вчиняли розбійницькі напади на Україну, Росію й Польщу, як вони гинули на цих війнах, як, потрапивши в полон, страждали в неволі, на каторзі, визволялися і знову йшли в бій, аби захистити рідний край від спустошень та поневолення. ...Історичний роман вимагав значної підготовчої роботи над джерелами (документами, літописами, мемуарами сучасників, дослідженнями істориків тощо), ознайомлення з місцями, де відбувалися важливі історичні події; потрібно було продумати оригінальні сюжетні лінії, композицію, визначити героїв твору. Почалися тривалі й клопітні пошуки, роздуми. Особливо важко було знайти головного героя. Потрібен був історичний персонаж — молодий, сміливий, розумний і добре освічений козак. А серед запорожців... тодішніх «інтелігентів» було немало. Письменникові допоміг щасливий випадок. В одному з письмових історичних джерел ішлося про те, що напередодні російсько-турецької війни 1677—1681 років... кошовий отаман Запорозької Січі Іван Сірко відрядив до Туреччини козака, який добре знав турецьку мову і звичаї населення, з таємним завданням — розвідати наміри султана Магомета IV та дізнатися про його військові приготування. Через деякий час козак повернувся на Січ і привіз важливий документ — султанський фірман (указ), в якому говорилося про намір Порти захопити й поневолити Україну та розкривалися основні воєнно-стратегічні плани Османської імперії проти Російської держави... Історичні джерела не зберегли імені розумного й сміливого козака-розвідника. Володимир Малик назвав його Арсеном Звенигорою і вивів головним героєм тетралогії... З неослабним інтересом читаються також сторінки про легендарну Запорозьку Січ, яка століттями залишалася грізною фортецею звитяжців, що громили ворогів-загарбників. За наказом турецького султана 15-тисячний загін яничарів і 40-тисячна татарська орда оточили Запорозьку Січ, щоб знищити її невеликий гарнізон і зруйнувати укріплення . Цей трагічний і водночас героїчний епізод яскраво змальовано в романі. Зрадник провів яничарів у Січ і допоміг знищити варту.
Побоїще в січі
(Уривок з роману «Фірман султана»)
____________________________________________________________________________________________
____________________________________
ІСТОРІЯ


Параграфи 27-28 прочитати, скласти таблицю "Культура України в другій половині 14-на початку 16 ст."
Термін виконання: 22.05

Увага! Домашне завдання для 7-х класів!


Параграфи 27-28 прочитати, скласти таблицю "Культура України в другій половині 14-на початку 16 ст."
Термін виконання: 22.05


Увага учнів 7-х класів! Домашне завдання з історії України:

ІСПАСЬКА


Deberes de casa:
Ej.1 p. 191 (leer, traducir, aprender palabras)

Підготуватись до КОНТРОЛЮ МОВЛЕННЯ (Comida/Ropa, Fiestas, Actividades extraescolares)
15.05.2020
Deberes de casa

Ej.5 p. 189 (leer, traducir, aprender palabras)


АНГЛ.МОВА

Біда, Данченко
19 травня 2020 року

Тема уроку. Контроль письма. 

Writing. A letter giving information.
15 травня 2020 року

Тема уроку. Контроль читання. 

1. Exam Time 3. SB p. 123 Text "1950s School by Bethany Jones"

13 травня 2020 року

Тема уроку. Education. BBC Culture


 Бакумова


7th grade

12  ТРАВНЯ

1.Виконати завдання в системі My English Lab






___________________________________________________________________
ФІЗИКА
Урок №7
Дата:  13.05.20р. - 7-Вкл.
              15.05.20р. - 7-А, 7-Б, 7-Гкл.
Тема:  Закон збереження і перетворення механічної енергії.
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.
План
1. Перетворення потенціальної і кінетичної енергії
 (рис. 33.3, ст. 215).
2. Закон збереження і перетворення механічної енергії.

Зверніть увагу
1.    вага:          P = mg
      потенціальна енергія:  Ep mgh, тому  Ep =  Ph.

2. «мілі»:  77 мН = 77 · 0,001  =  0,077 Н
   «мега»: 9000 Вт = 9000 : 1000000 = 0,009 МВт
  «кіло»:   12 Дж = 12 : 1000 = 0,012 кДж
  «кіло»:    6,7 кВт = 6,7 · 1000 = 6700 Вт
3. 
4. 
5.
Домашнє завдання:
1. вивч §33 та скласти опорний конспект за планом
2. повторити § 30- 32.
3. ст.242-243, №1,2,3,6,7,8,10.
Пропоную переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=GNvPFoH-uGU
Урок №6
Дата: 06.09.20 - 7-Вкл.
            08.09.20 - 7-А, 7-Б, 7-Гкл.
Тема: Механічна енергія та її  види.
                                                  План
1. Зв'язок енергії і механічної роботи.
2. Потенціальна енергія тіла, піднятого на висоту.
3. Потенціальна енергія пружно деформованого тіла.
4. Кінетична енергія.
5. Повна механічна енергія.

Зверніть увагу

Домашнє завдання: 1.опрацювати § 32 та скласти опорний конспект за планом;
2. №23.21; 23.23; 23.27.
Пропоную переглянути:


Урок №6
Дата: 06.09.20 - 7-Вкл.
            08.09.20 - 7-А, 7-Б, 7-Гкл.
Тема: Механічна енергія та її  види.
                                                  План
1. Зв'язок енергії і механічної роботи.
2. Потенціальна енергія тіла, піднятого на висоту.
3. Потенціальна енергія пружно деформованого тіла.
4. Кінетична енергія.
5. Повна механічна енергія.

Зверніть увагу

Домашнє завдання: 1.опрацювати § 32 та скласти опорний конспект за планом;
2. №23.21; 23.23; 23.27.
Пропоную переглянути:




Урок 5.
Дата: 29.04.20р.    - 7-А, 7-Б, 7-В, 7-Гкл.
Тема: Механічна робота. Потужність.
План.
1. Механічна робота та одиниці її вимірювання.
2. Яких значень може набувати робота? (табл. на ст.201)
3. Робота сили тяжіння. (слайд 1).
4. Потужність та одиниці її вимірювання.
5. Зв'язок потужності і швидкості (слайд 2).
Зверніть увагу:
Слайд 1

Слайд 2






УКР.МОВА



ЗАР.ЛІТ

                             

                                                       
Географія

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Географія 07.04. docx - виконати до кінця карантину

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


РУССКИЙ ЯЗЫК
Русский язык 


мая, вторник   
Тема. Наречие. Служебные части речи.
Д.з.  до 7 мая
1. Выполнить  контрольную работу «Наречие. Служебные части речи». Оба варианта.  (контрольные прилагаются)
Тематическая  контрольная  работа                7 кл.


Наречие. Служебные части речи.
Тесты
Вариант 1

         I.        Подчеркнуть наречия как члены предложения.
1. Дни ещё (по)осеннему ласковы.
2. Вчера забрёл я в сарай и уснул глубоко.
3. Брат пришил пуговицу некрепко.
4. Вороне где-то бог послал кусочек сыру.

      II.        Вставить пропущенную букву е или и.
    Н_где нарисовать                         н_откуда не вышел
    н_сколько смутился                     н_как не ожидал
   
   III.       Вписать букву о или ё.
Рычаж_к,  камеш_к,  горяч_,  ш_рох,
реч_нка,  стереж_т,  ж_рдочка,  ч_рный.

  IV.    Записать наречия, которые пишутся через дефис.
                 (По)легоньку,  точь(в)точь,  рука(об)руку,  (в)троём,
               (по)дружески,  крест(на)крест,  (в)третьих.

   V.    Раскрыть скобки, записать, подчеркнуть лишнее слово,
           обосновать выбор. Записать с этим слово предложение.
                Что,  потому(что),  из(за),  однако,  зато. 

  VI.    Выписать примеры с союзами.
                  а) уйти, чтобы вернуться
                  б) бродить по парку
                  в) не плачет, а смеётся
                  г) ему же говорили
                  д) лица не видно, потому что темно
                  е) уехал согласно расписанию
                  и) как взрослые, так и дети.

  VII.   Составить и записать простое и сложное предложения
             с союзом   и .

 Тематическая  контрольная  работа                7 кл.

Наречие. Служебные части речи.
Тесты
Вариант 2

     I.            Подчеркнуть наречия как члены предложения.
1. Отец (по)доброму глянул на дочь.
2. Он выполнял всё неаккуратно и неумело.
3. Над нами быстро неслось грозовое облако.
4. Здесь птицы не поют, деревья не растут.

  II.      Вставить пропущенную букву е или и.
    Н_сколько не испугался              н_куда не уеду
    н_где не нашёл                             н_откуда взять

   III.     Вписать букву о или ё.
Снеж_к,  ж_луди,  скворч_нок,  крыж_вник,
печ_т,  певуч_,  рубаш_нка,  свеж_.

   IV.     Записать наречия, которые пишутся через дефис.
                 Плечом(к)плечу,  (по)немецки,  (в)верх,  (чуть)чуть,
                 давным(давно),  (во)вторых,  (в)догонку.

    V.      Раскрыть скобки, записать, подчеркнуть лишнее слово,
              обосновать выбор. Записать с этим слово предложение.
                Если,  чтобы,  оттого(что),  (из)под,  или.

    VI.     Выписать примеры с союзами.
                  а) выполню, если смогу
                  б) в течение пяти минут
                  в) и плачет, и смеётся
                  г) только вымолвить успела
                  д) мал, да удал
                  е) хочу, чтоб было много света
                  и) подняться в полный рост.

     VII.    Составить и записать простое и сложное предложения
                 с союзом   и .

2. Списать диктант «Суриков», раскрыть скобки, вставить пропущенные буквы, расставить знаки препинания
Контрольный диктант


           Как(то) Василий Иванович(?) Суриков ш_л пустын(?)ой улиц_й обх_дя целые _зёра воды. Ш_л он мимо мокрых и_городей шурша плащ_м (по) зар_слям гр_мадных л_пухов и кр_пивы ра_р_ставшимся по к_навам (в)доль дороги.
           Впереди медлен(?)о к_тились т_леги а (из)под колёс ра_л_талась жи_кая ч_рная грязь.
          Дальше путь прол_гал через _всяное поле. _вес пр_никший к земле бл_стел как шёлк и казалось что поле было п_крыто _деялом выст_ган(?)ым прич_дливыми узорами.
         День был (на) исходе. Огромный м_линовый шар со(?)нца с_дился в плотные тучи быстро _пускаясь и был похож на груду раскалён(?)ых углей присыпан(?)ых (лилово)серым теплом.
        Во_вращался Суриков снова той(же) сколь_кой тр_пкой. Шляпа на нём  пр_мокла (на)сквозь и  капли д_ждя п_падали за воротник. Стало темно. Перебравшись м_стками через к_наву художник (с)нов(?) зашагал по длин(?)ой бе_людной улице.


Спасибо за работу в году!


Комментариев


сы  


     


Немає коментарів:

Дописати коментар